top of page

盈悠の重遊驚喜

#司儀 #主持 #黃紫盈 #Conniewty #ConnieWong #MC #Emcee #Host #NewsAnchor #英文司儀 #日文司儀 #國語司儀 #普通話司儀 #廣東話司儀 #新聞主播 #盈悠型遊 #HKMC #MC #HKEMCEE #EnglishMC #CantoneseMC #MandarinMC #ChineseMC #JapaneseMC #專業 #流利 #香港名人 #MC紫盈

監製兼主持的旅遊節目《盈遊-好想飛》系列,讓我多個藉口比自己「遊歷世界」,盈遊不同國家和地區,行多幾里路,又長一點新知識。

世界真細小,有些地方去完又去,其實仲有咩介紹?旅遊有趣的地方是,只要換個不同心情、不同角度、不同季節,你會看到不一樣的景致。即使是「重遊」,每次都可以有新驚喜,新體驗,新知識,這也是「盈遊」停不了的原因。

早前重臨日本淡路島,為睇夜空滿天星,我自幼鍾意抬頭望星,尋浪漫:「我係專登嚟呢度睇星,因為酒店房天花有個天窗,夜晚瞓喺度可以望到星,天窗仲有放大功能,所以望得特別清楚,我唔係特別擅長天文,但我真係望到獵戶座,好清好靚。」 度假酒店地方大,還設有主題樂園,我試玩了一個考體能的冒險遊戲,開初以為好簡單,還豪氣表示要挑戰最高難度,最後經不起工作人員勸戒,改玩第二級,企到上去,開始識驚:「目測以為好簡單,但原來真係有難度,有獨木橋同行鋼線,好講平衡力,可能太耐冇用手腳肌肉攀爬,玩完第二日手腳都痛,原本有啲遊戲係要同人鬥快,但嗰日咁啱冇其他人,好似包場咁,冇人同我鬥快,仲特別優待安排攝景師最佳位置拍攝,影出嚟好似幾型,玩完二級,對住最高難度嗰個成八咪高,真係淆底唔敢玩。」 樂園內還有一個「夜行火鳥」景點,是一個有故事性主題的夜行活動,燈光效果,營造天空像放煙花,及有火鳥飛過,呢個絕對是「盈遊推介」,勁浪漫。另外,還可以自駕遊到附近新開的Hello Kitty餐廳及畫廊,雖然我並非Kitty迷,但看到這個卡通人物也突然童心起。

相關新聞: https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20190329/bkn-20190329020600865-0329_00862_001.html

Featured Posts
Recent Posts
Archive
bottom of page